Ankieta

Badanie zadowolenia klienta
  1. Drodzy Klienci,
    celem naszej działalności jest świadczenie wysokiej jakości usług medycznych. Zależy nam bardzo na tym, by Pacjenci czuli się komfortowo i bezpiecznie korzystając z naszej opieki medycznej. ,
    Pragniemy zapewnić naszym Pacjentom optymalne warunki do leczenia, pomoc zaufanych profesjonalistów, indywidualne podejście i wszystko, co najlepsze. Wciąż poszukujemy najlepszych rozwiązań, by sprostać Państwa wymaganiom – dlatego chcielibyśmy poznać Państwa opinie na temat BAT – MEDi i naszych starań. Analizujemy uważnie wszystkie odpowiedzi i będziemy podejmować działania, które pozwolą doskonalić naszą działalność.,

    Dziękuję Państwu za zaufanie i za poświęcony nam czas.,
    Monika Bator - Gregorczyk
  2. 1. Jak oceniają Państwo ogólnie poziom obsługi Pacjenta w BAT - MED?
    Invalid Input
  3. 2. Jak oceniają Państwo poziom obsługi Pacjenta przez Asystentki (Recepcja)?
    Invalid Input
  4. 3. Jak oceniają Państwo poziom obsługi Pacjenta przez Lekarzy specjalistów?
    Invalid Input
  5. 4. Co podoba się Państwu najbardziej w BAT – MED?
    Invalid Input
  6. Co innego się Państwu u Nas podoba?
    Nieprawidłowe dane
  7. 5. Które elementy postrzegają Państwo negatywnie w BAT - MED?
    Invalid Input
  8. Które z innych elementów są postrzegane negatywnie?
    Nieprawidłowe dane
  9. 6. Czy poleciliby Państwo BAT-MED swoim Przyjaciołom/Znajomym/Rodzinie?
    Invalid Input
  10. Skąd dowiedzieliście się Państwo o naszym gabinecie?
    Invalid Input
  11. Nazwisko lekarza prowadzącego
    Invalid Input
  12. Uwagi dodatkowe
    Invalid Input